Радар24

Ми постійно відстежуємо і фіксуємо все найцікавіше, смішне, розумне і корисне в усьому світі. На Радар-24 корисні поради і інформація про життя та випадки в ньому. Як бути, коли в тебе проблеми, якісь труднощі, негаразди. Де твій шлях и де знайти саме важливе - достатньо розуму і друзів.

Здоров'я

Завжди буть здоровий!

В тебе завжди є вибір

І немає в житті ситуацій, коли все вже втрачено і нічого змінити вже не можна. Вихід завжди із всього є у кожного без винятку!

середа, 21 лютого 2018 р.

«Не носила і не буду!»: 10 одкровень тих жінок, хто не носить обручки

А ви носите обручку?

Чому деякі жінки взагалі не носять обручки?




Читайте еще: Сегодня мама вернулась со смены (она в роддоме работает), смотрю — слезы на глазах… Говорит: «А у меня женщина от двойни отказалась…»

Носіння обручки - давня традиція, якої, втім, не усі дотримуються.
Крім об'єктивних причин, у більшості одна головна причина - не відлякувати тих чоловіків від себе, які хотіли б з ними познайомитися.

Неважливо, чому ти так робиш: тобі не подобається сам факт наявності кільця, саме кільце або ще щось?
А ось як пояснюють це ті, хто не носить кільця зовсім або постійно.





  1. «Мені страшно незручно друкувати з кільцем по клавіатурі. Так, це дивне виправдання, але вже як є. Я приблизно половину часу проводжу за комп'ютером, кільце зазвичай лежить в скриньці.», - Алла, 32 роки.
  2. «Не ношу, бо не люблю кільця взагалі. До того ж воно досить дороге, і я відчуваю себе незручно, боячись втратити його або стати жертвою крадіжки », - Ольга, 28 років.
  3. «Мені не подобається сама ця традиція. Він купив мені кільце без дозволу. Я не ношу кільця, але головне - не хочу привертати уваги громадськості до свого особистого життя. Одягну кільце - все відразу почнуть запитувати, а я цього терпіти не можу », - Марія, 25 років.
  4. «Після весілля я рік працювала там, де кільця заборонені. Так і не звикла його носити », - Агнеса, 27 років.
  5. «Я багато працюю в саду, нігті вічно брудні. Так що вдягаю його, тільки коли виходжу в світ », - Наталя, 35 років.
  6. «Мені ніколи не подобалося його носити. Думала, звикну пізніше, але немає », - Юлія, 30 років.
  7. «Ніколи прикраси не носила і починати не буду», - Олена, 23 роки.
  8. «Я його загубила», - Світлана, 28 років.
  9. «У мене розпух палець, довелося зняти. До того ж зараз я багато граю з сином, і під час наших забав кільце не дивно втратити або зіпсувати », - Уляна, 27 років.
  10. «Кільце забирає у людини енергію, так що воно у мене є, але не ношу ніколи», - Маріанна, 30 років.


Читайте еще: Как справиться с грубостью ребенка



Залиште собі на пам'ять або поділіться з іншими в соцмережах прочитане:

Немає коментарів:

Дописати коментар