Радар24

Ми постійно відстежуємо і фіксуємо все найцікавіше, смішне, розумне і корисне в усьому світі. На Радар-24 корисні поради і інформація про життя та випадки в ньому. Як бути, коли в тебе проблеми, якісь труднощі, негаразди. Де твій шлях и де знайти саме важливе - достатньо розуму і друзів.

Здоров'я

Завжди буть здоровий!

В тебе завжди є вибір

І немає в житті ситуацій, коли все вже втрачено і нічого змінити вже не можна. Вихід завжди із всього є у кожного без винятку!

понеділок, 5 березня 2018 р.

Українці купують "кота в мішку" замість продуктів

Українці не знають, що купують. Максимально інформувати споживача про зміст упаковки – чи не головний обов'язок виробника.



Читайте еще на Радар24: На рынке или в супермаркете: где лучше покупать продукты

Цей європейський стандарт давно працює і в Україні. Видання "Сегодня" дізнавалося, чи дійсно маркування свідчить про якість товару і чи всі покупці здатні пояснити складні комбінації з букв і цифр. Українські споживачі зазвичай дивляться на назву товару і термін придатності. Але і це не в пріоритеті – головною залишається ціна.

Виявляється, багато хто взагалі не знає, що таке маркування. А хто знає – не вірить тому, що написано на етикетці. Адже недобросовісних виробників повно. Наприклад, часто не вказується повний склад продукту. Є люди з діабетом, а виробники можуть не написати, скільки цукру міститься в товарі. Крім того, покупці скаржаться, що на упаковці зазвичай використовується дуже дрібний шрифт.







Британець Тоні Віл живе в Україні вісім років. Він керує проектом ЄС, який повинен поліпшити контроль безпеки харчових продуктів. Віл порівняв маркування товарів, привезених з Європи, і вироблених в Україні. Експерта дивує, що відсутність ГМО тутешні виробники іноді використовують мало не як головну ознаку якості продукції.

"Це українська каша. Тут вказано, що продукт без ГМО. В Європі все інакше. Там відмітка "ГМО" ставиться тільки на ті товари, де є модифіковані організми", - розповідає Тоні Віл.

На обгортках європейських товарів інформація про зміст глютену вказується тим же розміром шрифту, що і назва. Експерт пояснює - формат маркування для всіх товарів в ЄС однаковий.

"У Європейському Союзі є загальний формат інформації про товар, якого дотримуються всі країни. Давати повну інформацію про товари - це правова вимога в законодавстві. В Україні такого закону немає", - розповідає Тоні Віл.

Саме безкарність дає "зелене світло" нечесним підприємцям. Експерт сподівається, що його проект, розрахований на 5 років, дасть результат - українські споживачі почнуть цікавитися тим, що в упаковці, а виробники візьмуть досвід європейців і почнуть писати правду.


Читайте ще на Радар24: Ми знаємо 5 продуктів, які треба їсти на ніч



Діліться прочитаним, залиште собі на пам'ять інформацію в соціальних мережах чи відправте на пошту:


Немає коментарів:

Дописати коментар