Радар24

Ми постійно відстежуємо і фіксуємо все найцікавіше, смішне, розумне і корисне в усьому світі. На Радар-24 корисні поради і інформація про життя та випадки в ньому. Як бути, коли в тебе проблеми, якісь труднощі, негаразди. Де твій шлях и де знайти саме важливе - достатньо розуму і друзів.

Здоров'я

Завжди буть здоровий!

В тебе завжди є вибір

І немає в житті ситуацій, коли все вже втрачено і нічого змінити вже не можна. Вихід завжди із всього є у кожного без винятку!

четвер, 12 квітня 2018 р.

Ми були кращі подруги.

У неї була мрія вийти заміж за італійця. Тягала мене по курортам де вони відпочивають. На четверту поїздку я познайомилася з італійцем, закрутився роман.
Вона сказала мені з ранку, замість побажання доброго ранку "на твоєму місці повинна була бути я!", А я відповіла їй: "У тебе ще є три дні знайти і собі ....".
Так і сталося. Знайшла. Останні пару днів на курорті відпочивали парами.
Ми продовжили спілкування і після відпочинку. Листування, дзвінки, я почала їздити до нього в гості.



Ставлення подруги якось змінилося до мене, то я стала виглядати жахливо, то роблю все не так, то мій хлопець іноземець повний кретин, і взагалі вона б з таким не зустрічалася і я повинна його кинути.

Читайте еще: 30 фактов о женском теле, которые не знают даже сами женщины

Раніше я була її ідеал і улюбленою подругою кому вона наслідувала.

Це було дивно тому що мій молодий чоловік був добрий, красивий, розумний і любив мене.
Зненавиділа вона мене коли дізналася що ми одружимося.
Звичайно вона робила вигляд як вона рада. Але по факту вона говорила і помічала тільки негатив. Вона всіляко намагалася налаштувати мене проти або нас посварити. Їй навіть часто це вдавалося.








Її відносини слабо рухалися вперед, її обранець не поспішав одружуватися і більше йому вона сама нав'язувалася, приїжджала коли він її не кликав.
Будь-які їхні сварки коли вони розлучалися я мирила їх, я її переконувала що все добре. Вона у відповідь мені ставила палки в колеса, намагалася знайти схожі риси негативу що були в її хлопця.

Вона була свідком на моєму весіллі, не дивлячись на її смак і красу, вона одяглася жахливо, та ще дешево і без смаку.

Пройшов рік, заміж зібралася і вона. Я вибирала наряд свідка, тому що у нас давно була домовленість що ми будемо свідками один у одного. Але я дізналася що вона вибрала не мене, а сестру. Нічого мені не сказавши і не пояснивши.

Читайте еще: Как избавиться от черных точек на лице, как очищать забитые поры?

Наші відносини зіпсувалися.
Вона тоді навіть в день мого весілля намагалася мені вселити що я товста, плаття сидить погано, і вмовляла одягнути дешеві сережки.

На своєму весіллі мене вона не покликала на збори. Я була простим гостем.

Минуло кілька років, у мене синові майже два роки, її синові менше року.
Вона після того як вийшла заміж стала тієї колишньої подругою, яка за мене і життя віддасть і я сама близький і кохана людина.

У проміжок того, коли вона мені сказала що на моєму місці повинна була бути вона, і коли нарешті вийшла заміж вона - пройшло чотири роки. Я за цей час вислухала багато брехні і образ на адресу мого життя.

Вона зараз хоче дружити і бути кращими подругами. Я з нею дружу, але постійно згадую всі ті гидоти що вона мені робила. У мені борються постійно то подруга чуйна і добра, то людина, яка її ненавидить.
Мені не хочеться лаятися, мені хочеться що би в один прекрасний день вона мені перестала дзвонити, писати і шукати мене.
Тому що я буду тільки рада позбутися від неї, адже вона більше ніколи не буде тієї моєю подругою, яку я любила і пишалася нашою дружбою.


Читайте еще: Женщинам самый большой и крутой сборник по макияжу








Немає коментарів:

Дописати коментар